AMPER 2011 bude v Brne

Čtvrtek Červen 3 21:17:16 CEST 2010

2010/6/3 DeeJay <deejay na email.cz>:
> BTW: ne nedelam si srandu, ucastnime se tezarskeho veletrhu a ten byva primo
> v kamenne jame , takze bud bahno nebo prach , horko, zima a mezi tim pajdaji
> slecny sekretarky na podpatcich a s helmou na hlave v doprovodu sefu :-)

Co mi to připomíná, jistou stavbu, kam mj. jezdily i nějaký ty
asistentky (aby tam vařili kafe šéfům, obsluhovaly kopírku apod.),
který ale nevytáhly paty ze stavební buňky, protože všude kolem bylo
bláto. Musela to pro ně bejt děsná votrava, protože tam jezdily
několik měsíců. Copak když člověk chodí v helmě a montérkách po areálu
a má co na práci, tak ten čas spíš uteče i když je tam od rána do
večera, ale dřepět u kompu a nemít do čeho dloubnout, to jsem ty holky
docela litoval.

P.K.