Pandatron.cz napaden?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červen 2 12:06:24 CEST 2010

Zdravím,

> To je zvlastni ze ?
>
> Příkaz PING na pandatron.cz [216.18.166.136] - 32 bajtů dat:

Tak tahle adresa je na falešný pandatron, jmenovitě na pornosite tube8.com:

patrol na tangens:~$ host tube8.com
tube8.com has address 216.18.166.136

Vidíte ? Je to ona!

Zatímco pandatron je prostě a jednoduše mnou indikovaná adresa 217.11.237.42.
Ovšem není to adresa pandatronu samotného, ale virtuálního serveru, na kterém
pandatron běží, takže...

> Na http://217.11.237.42/ prochazeji udrzbou :)))

tato reakce je zcela samozřejmá. V protokolu HTTP musíte zadat http serveru,
jaký konkrétní virtuální server chcete a pokud tak neučiníte, dostanete nějakou
defaultní odpověď, čili v tomto případě zprávu o údržbě.

Závěr: Ti, co vidí pandatron na 216.18.166.136 (a tedy vidí porno), zřejmě
skutečně mají hijacknuté DNS. Sám pandatron je zcela OK.

S pozdravem Pavel Troller