SWR můstek - hledám návod ( bylo Wobbler s DDS)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červen 1 22:20:42 CEST 2010

tiez mi je funkcia trochu zahadna a to mi ju kolega vysvetloval uz asi
3x Ide tam zhruba o to ze treba kompenzovat elektricku dlzku casti
obvodu ktora je v magnetickom obvode. Potom sa to pre signal chova len
ako ten magneticky obvod a dlzka kablov z ktorych je vytvoreny sa
kompenzuje tym druhym vedenim. Ale presne som to zatial nepochopil.
Fungovat to funguje, pouziva to vo vsetkych vykonovych zosilnovacoch,
postavil s tym zlucovace v rozsahu kHz-desiatok MHz, alebo zase iny
kolega hybrid ktory funguje od stoviek kHz do GHz.
Snad to raz pochopim :-)
b.