RE: mereni a logovani teploty v byte v pokojich.

quattro QUATTRO quattro na seznam.cz
Úterý Červen 1 12:40:47 CEST 2010

Dobrý den,
údaje se dají číst jak procesorem (např. AVR) nebo pomocí nějakého PC. Já jsem použil PC , zde je jeden z odkazů
http://quattro.haje.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=49:domaci-automatizace-ii&catid=16:domaci-automatizace&Itemid=26

Jinak pro PC existuje toto http://owfs.org/
Vláďa
http://quattro.haje.cz