mereni a logovani teploty v byte v pokojich.

Martin Persich persich na transcon.cz
Úterý Červen 1 08:53:20 CEST 2010

Nechci zpochybnovat vasi potrebu presnosti merení teploty v pokoji. Ale dosáhnout presnost "alespon" 0,3 °C bude podle mne vyzadovat jisté financní náklady a nároky na umístení cidla a cirkulaci vzduchu kolem nej (vycházím z toho, ze vyzadujete "presnost" a ne jen "rozlisení"). Bezné poloprofesionální tepliomery mají uz s touto presností obvykle problémy. Neríkám, ze to nejde, ale bude to vsechno jen ne levné ...
Martin. persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: APA
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, June 01, 2010 1:26 AM
  Subject: mereni a logovani teploty v byte v pokojich.

  mereni a logovani teploty v byte v pokojich.

  vite nejake jednoduche reseni merenim s presnosti alespon na 0,3°C ? Chtel bych si logovat vykyvy teploty... nejlepe kdyby to jelo pres nejyky embedded trouter typu asus, mipsel (dreambox), fon apod.. s moznosti pripojeni vice cidel a byhodnoceni v grafu (idealne nejaky open projekt apod...)

  ps: mel jsem cosi od emosu a to externi cidlo promerovalo o 2°C !
  A zase tohle http://shop.conrad.cz/websale7/?shopid=conrad-cz&act=product&prod_number=646307 mi prijde predrazene a kdovi jestli to umi co chci (jen roky sledovat a logovat teploty a pak si pres nejaky web php vytahnout grafy)