Re: OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Úterý Červen 1 06:52:26 CEST 2010

Telefon s vytaceci ciselnici jeste mame doma - uz asi ne dlouho,
chceme jej odhlasit. Nedavno jsem volal na rozvodne zavody, chtel jsem
ohlasit poruchu. Ve sluchatku se ozvalo neco jako:
"Pokud jen otravujete, stisknete jednicku, pokud nam chcete venovat
sponzorsky dar, stisknete dvojku.." a kdyz to vyjmenovalo vsechna
cisla, vratilo se to zase na jednicku, musel jsem zavolat mobilne.
Zajima mne, jak by ohlasil poruchu nekdo ze samoty co ma taky
vytaceci telefon a mobil bud nema nebo je v oblasti bez signalu.