algoritmus na zmensenie dat pre mcu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Červenec 30 19:16:43 CEST 2010

RAMky sežere třeba takový zip dost. Ne že by to algoritmus neřešil, ale
ono to vlastně ani jinak nejde - když chci dostatečně velký kompresní
poměr, musím mít na vstupu dostatečně velký balík. Jednou jsem zkoušel
takto zkomprimovat svf soubor s tím, že by se rozbalil jednočipem přímo
do FPGA. Pokud se pamatuju nějak to chodilo, ale nakonec jsem se dal
jinou cestou. Pokud máte zájem, můžu to hodit někam na web. Je to
vlastně očesaný gzip, dá se nastavit velikost vstupního "okna".

Mrazík