Identifikace USB konektoru mobilu

Pátek Červenec 30 09:01:43 CEST 2010

Přátelé, koupil jsem na dealextreme dual sim mobil, ale není k němu
USB kabel (a jako na potvoru bluetooth nefunguje, takže neni jak do/z
něj něco nahrát, jen vytáhnout kartu a použít čtečku). Má na sobě
tenhle USB konektor:

http://img295.imageshack.us/f/usbkonektor1.jpg/
http://img84.imageshack.us/f/usbkonektor2.jpg/
http://img80.imageshack.us/f/usbkonektor3.jpg/

Nepřipomíná vám to něco? Snad by to mohl být stejný konektor, jako
mají některé Samsungy, ale nevím, porovnával jsem jen obrázky na webu.

Jo, je to tenhle mobil:

Je dost jednoduchej a podle grafiky zřejmě určenej dětem tak do 5 let.
Foťák má ještě blbější než jiný čínský mobily, tj. nemá ani VGA
rozlišení, jen CIF. Displej má mizernej jas, čitelnost na sluníčku je
skoro nulová. Zato má pěknou LED svítilnu. Jo a vnitřní paměť je asi
40kB, takže paměťová karta je nutnost.

Pavel Kadečka.