LPC2101: zkušenosti s velikostí projektu

Sudovec sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 19:43:12 CEST 2010

Díky,

velikost RAM a ani jiný styl psaní kódu není problém - jsem zvyklý tyhle
věci dělat na x51 a AVRkách, případně dřív na 16b Intelech (x96/x196),
větší potom na ARM9 s OS. Jde mi hlavně o to, jak je relativně "velkých"
8kB u ARM7 bez OS a co se tam tak přibližně vejde.

Že bych tedy ještě vzal LPC na milost? Nevíte o nějakém rychlém zdroji
kitů / jednoduchých vývojových desek s LPC2101? Určitě bych nestihnul
nejdřív bastlit a testovat, potřebuju něco hotového.

Díky

	S.