RE: LPC2101: zkušenosti s velikostí projektu

sudovec sudovec sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 15:47:56 CEST 2010

Díky za info, půjdu tedy jinou cestou. Ten sprintf() mně vůbec nepřekvapuje, printf() a podobné jsou tradičně nenažrané a (nejen) proto se je snažím v embedded věcech nepoužívat.

Ale LPC2101 si přeci jen pořídím na vyzkoušení až bude trošku víc času.

   S.