RE: LPC2101: zkušenosti s velikostí projektu

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Červenec 28 21:23:45 CEST 2010

Dobry den,
8 kb je velmi malo i v 16b rezimu.
Funkce sprintf zabere cca 20kb.
Muj "maly" projek ma neco pres 100kb (LPC2378).
Osobne bych minimalne pro prvotni vyvoj hledal neco co ma alespon 64/128 kb
FLASH.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158