RE: Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži

Halen Halen na seznam.cz
Středa Červenec 28 14:07:35 CEST 2010

HTML příloha byla odstraněna...
No, mezní stavy by možná stačily, ale radši bych na těch 2m výšky
měřil alespoň 10 stavů. Ideálně 20 stavů. Ultrazvuk by se mi taky
líbil, ale jak vydrží ultrazvukové čidlo pod deklem, který se bude
rosit a kde je vysoká vlhkost?

Honza

> Od: Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
> Předmět: RE: Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži
> Datum: 28.7.2010 13:39:32
> A když se vrátíme zpět k tazateli - nepotřebujete náhodou jenom
nějaké mezní > stavy ? Třeba dva nebo tři ? Pak by asi řešení s
monostabilními jazýčkovými > kontakty a delším magnetem bylo
dostatečně bombenfest...

L. > Kručinský