Re: Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 27 12:52:44 CEST 2010

 27.7.2010, 12:45:06

V principu to jde pro libovolne hlubokou nadrz. Ale konkretni reseni
se mohou vice ci mene zkoplikovat.
Napr. pri primem nahonu bezneho potenciometru mate k dispozici uhel
otoceni cca 270 st. Takze prumer navijeciho kola vychazi cca 1 m. Coz
muze byt jak vyhoda, tak zcela neprijatelne.
V tom druhem pripade, je resenim bud prevod mezi kolem a potakem, nebo
pouzitim viceotackoveho potaku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz