Když jsme u toho měření...hladina vody v nádrži

Halen halen na seznam.cz
Úterý Červenec 27 12:12:40 CEST 2010

Zdravím konferenci. Mám podzemní nádrž na dešťovou vodu a chtěl bych si
ubastlit (ne ubalit :-) ) přístrojek který by měřil hladinu vody. Jako
zdroj bych chtěl použít střeva ze solární lampičky s akumulátorem. Jako
zobrazovadlo buď řadu led diod nebo voltmetr? Snímač bych si vyrobil asi
z laminátové tyčky, na které by po cca 10cm byly "oholené" místa s
kontaktní ploškou. Mezi jednotlivé plošky jsem si představoval dát
rezistory (možná zbytečné), abych odlišil jednotlivé hladiny. S
klesající/vzrůstající hladinou by se měnil odpor celé tyčky. Elektroniku
bych chtěl udělat co nejjednodušeji, pravděpodobně na úrovni napětí?
Problém je, co když se bude měnit odpor vody dle dešťů?

Prosím o rady, jestli jste někdo něco podobného nedělal.

Honza.