Re: Teplotní senzor, IO s komunikací?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červenec 25 21:59:33 CEST 2010

 25.7.2010, 21:51:12

To ze bruselsti ouradove zakazali krajet rajcata stejnym nozem jako
salam, je mi znamo. To ze prazsti ouradove zakazaly prodavat koblihy
jinak nez v prezervativu je mi take znamo. Ale o tom, ze by nejakej
ourada zakazal prumerovat hodnoty z PT100 mi nic znamo neni.
( technichy nic nebrani, prumerovat hodnoty z PT100 stejne jako z
libovolneho jineho cidla).
Zato pri volnem lozeni cidla v husim krku, by nejake problemy nastat
mohly. Treba kdyz si nejaka mys udeka u cidla pelisek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz