Teplotní senzor, IO s komunikací?

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Neděle Červenec 25 21:39:36 CEST 2010

A co takhle do podlahy dat kousek husiho krku a do neho dat cidlo např.
DS18B20. Kdyz bude potreba dalo by se vymenit i za jiny.
Musis si uvedomit ze kdyz budes merit presne teplotu bude litat
namerena hodnota. Musis to pomoci nejakeho procesoru zase castecne
prumerovat a potom tyto data dale vyuzivat.

JL