Teplotní senzor, IO s komunikací?

Minář Petr 'měřák' pminar na centrum.cz
Sobota Červenec 24 22:14:55 CEST 2010

  Dobrý večer,

na senzory DS18... jsem koukal, je jich několik typů a nenašel jsem
podrobnější přehled rozdílů mezi nimi. Nicméně nikdy jsem je nepoužíval
ani 1wire sběrnici. V nouzi by šli použít.
Koukal jsem podrobně i na LM75, ale ten je pro mne moc "nepřesný", v
běžném rozsahu +-2st.C, v celém +-3st.C a to se mi zdá moc.
Jó, každý by chtěl moc muziky za málo peněz :-)
Asi budu muset z něčeho slevit nebo to udělat jinak, ale to bych nerad.

	Petr "měřák" Minář