soubor do C array

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Červenec 24 20:56:39 CEST 2010

Ahoj,
   řeším to tak, že podívám se jestli jsem to již dříve neřešil nebo si
napíšu si na to skriptík. Helemese asi řešil.
Cpe se do toho jmého souboru jako parametr (možno více souborů a vypadne
z toho pole).

Formát si můžete upravit ve sprintf a počet bytů na řádek je ta proměnná
$i. Je to v perlu, pokud používáte nejaký novější OS unixového typu tak
by tam měl být, pokud na, windows a chtělo by se vám se ho instalovat,
tak doporučuji strawberry perl.

Kódu si moc nevšímejte, psal jsem to asi dost narychlo.

ced

#!/usr/bin/perl

foreach $f (@ARGV)
{