Re: AS5040 po dvou drátech?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červenec 24 19:36:51 CEST 2010

Hm, pozeram ze citac PCA vie ist na CLK/2, tak to potom nie je vobec take beznadejne.

Moj hlavny problem bol, ze hardware uz bolo zadrotovane a mal som privedeny ten PWM signal len na jednu prerusovaciu (capture) nohu, kde som musel "rucne" prehadzovat hranu na ktoru ten capture nastane, co samozrejme pri tych najkratsich pulzoch 1-2us je problem aj u AVRka s instrukcnym cyklom okolo 50ns, takze bolo treba mysliet aj na to, ze mi nejaka hrana ujde.

Ak si mozes dovolit obetovat rovno dva piny, tak sa software zasadne zjednodusi - jeden vstup bude robit capture na nabeznu a druhy na dobeznu hranu. Malo by to IMHO s tym PCA pomerne pohodlne ist.

J.