Re: AS5040 po dvou drátech?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červenec 24 19:29:18 CEST 2010

Fuha, netusim, ani ja som s PCA nikdy nerobil... To s tym PWM som napisal preto, lebo tu mam jedno take zariadenie s AS5040 kde to PWM je nafest, ale cital som to AVRkom (a uprimne povedane sa mi ani to nechce komentovat, bolo to davnejsie a detaily si nepamatam, len ten pocit, ze je to dost o hubu... :-( ).

Ale tipujem, ze problemom bude, ze jeden "bit" rozlisenia je okolo 1us a to je niekde okolo hranice moznosti '51.

Pozri si datasheet, su tam este aj ine mody, mozno niektory z nich je vhodnejsi.

J.