soubor do C array

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Sobota Červenec 24 17:03:11 CEST 2010

nechce se mi to psat, ale neco ve stulu
     FILE *fi = fopen("....gif" ,"rb");
     FILE *fo = fopen ("....c", "wt");

     INT n = 0;
     unsigned int c;
     fprintf (fo, "unsigned char obrazek[] = {\n");
     while (!feof(fi))
     {
         if (fread(...) != 1) break;
         fprintf (fo, "0x%02x, ", c);
         if (++n % 16 == 0) fprintf (fo, "\n");
     }
     fprintf (fo, "};");

     fclose (fo);

     parametry fread se mi nechce hledat, snad je to jasne. Posledni
carka se pak umaze rucne nebo je to mozne vychytat.