[OT] Notebook

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Červenec 23 21:19:25 CEST 2010

COM port hladajte vo forme ExpressCard. Splni to aj poziadavku nizkej
spotreby - ked port netreba, kartu vyberiete. Ale pozor, aj tam sa
najdu skryte USB prevodniky. To je "nevyhoda" ExpressCard, ze je
pripojena na USB aj PCIe, a neviete, co kupujete. Kedysi som pisal, ze
PCIe COM port je v karte i-tec Serial RS232 ExpressCard, P/N:EXRS232.

miro