RE: synchronizace času z gsm Re: Android a nektere aplikace (a zajimava zavada)

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Červenec 23 11:08:54 CEST 2010

> Já mám zase vyzkoušeno, že nokia 3110c si v síti O2 synchronizuje čas.
> (U T-mobilu nemůžu sloužit, jeho SIMku nemám.)

	Jo, taky jsem zpozoroval, že poslední dobou mi synchronizace času u kyslíka funguje. Ale je to fakt asi jen pár měsíců, předtím to léta nešlo a neskutečně mě tím náš "nejdokonalejší" operátor vytáčel...

	Aleš Zíka