info o GSM modulech

Pátek Červenec 23 09:26:48 CEST 2010

Ty smsky by pro mě byly optimální, odešle se opravdu jen pár dat. Možná se
zeptám blbě - s GSM modulem jsem ještě nic nedělal. To umí i smsky a text
smsky můžu vložit po sériové lince z procesoru?

Anděl

----- Original Message -----
From: "Jan Matuska" <hw na starhill.org>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, July 23, 2010 8:42 AM
Subject: Re: info o GSM modulech

Dobrý den,

využívám moduly Siemens (Cinterion) TC35i.

1) Otazkou je, jak velke mnozstvi dat potrebujete odeslat, zda-li by
nestacilo 160 znaku v SMS nebo potrebujete skutecne datove spojeni.
Nechci zde delat reklamu, ale Vodafone ma pausaly, kde si muzete
naklikat nulovou mesicni poplatky a platby jsou pak dle skutecneho
vyuziti (neco jako predplacena karta s tim rozdilem, ze Vam chodi faktury).

SMS: 1.5 Kc
Data: jednorazove vetsi mnozstvi (17,-Kc/den)
Data: jednorazove male mnozstvi (6 haleru / kB)

2) To hledani je cca. 5-7 sekund. Odeslani SMS 3-4 sekundy. Sestaveni
datoveho spojeni je pak delsi, ale prenesete zase vice dat.

Jan Matuška