Android a nektere aplikace

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Červenec 21 22:42:00 CEST 2010

Jenom poznamka, ukoly (na Nokii pres aplikaci Mail for Exchange) je mozne na Exchange 2003 synchronizovat pouze s nainstalovanym SP2 (pres Windows Update se nenabizi, je nutne ji doinstalovat rucne). Nedavno jsem na to narazil u jednoho zakaznika. U me a na nasem firemnim EX vse bez problemu a u zakaznika nikoliv. Hledal jsem vsude mozne a nic. Asi po pul roce (s tim, ze to proste "nejde") jsem na to kapnul :-) Vubec bych se nedivil, kdyby byl nejaky problem se synchronizaci s neopatchovanym Outlokem, starym synchronizacnim softwarem a starym fw v telefonu...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Adam Heinrich
Sent: Wednesday, July 21, 2010 8:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: Android a nektere aplikace

Nokii bych už si nikdy asi nepořídil. Mám N78 a vzal jsem ji proto, že
se mi líbila :), že jsem nechtěl dotykový displej a chtěl jsem, ať to
vypadá jako telefon.

2) Synchronizace s PC - nepodařilo se mi rozumně synchronizovat úkoly
(tasks) z kalendáře nebo je z PC upravovat. Nebyl problém přetáhnout
kontakty, schůzky, narozeniny a poznámky, ale úkoly prostě nešly.
Možností bylo buď použití Exchange serveru (což je pro one-man show