Android a nektere aplikace

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červenec 21 20:18:23 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 21.7.2010 od Kručinský Ladislav:

> Dotaz na Petra Zahradníka (pokud ses pročetl až sem) - ty to máš bez
> dodatečných SW úprav ?

Já teď mám HTC S740 Red Rose nebo jak se to jmenuje. Vytknul bych tomu
tu špatnou VF část, o které jsem už psal, prostě slabý signál, a pak
ještě ten debilní lesklý design, tj. věčně opatlaný mobil. To je ale
móda posledních let a projevuje se na všech zařízeních, třeba na
netboocích apod.

Zapomněl jsem minule zmínit, že mobilní telefon v první řadě používám
pro telefonování, to je hlavní funkce, pro kterou si mobil pořizuji.
Ty další funkce tam chci proto, abych nemusel ještě tahat další
škatuli PDA. Od telefonu tedy očekávám, že mi mimo klasického
telefonování bude nabízet adresář synchronozovaný s Outlookem, že tam
budu mít kalendář s důležitými oznámeními a úkoly, a dále jako
vedlejší pak ty poznámky synchronizované s OneNote, zašifrovaná hesla,
a několik dalších aplikací.

Takže já používám SmartPhony nikoliv široké, ale úzké, které vypadají
jako telefony, bez dotykového displeje. Myslím si, že na mobil
dotykový displej nepatří, ať je to iPhone nebo cokoliv jiného. Podle
mě má mít telefon normální tlačítka. Využívám výsuvnou klávesnici na
psaní SMS a pozámek, je to rychlé a pohodlnné.

Prostě své potřeby bych definoval jako telefon s organizérem, nikoliv
jako PDA s telefonem. Vyplývá to z toho, že chci primárně telefonovat,
a chci to zařízení mít malé a funkční.

Telefon mám neblokovaný, bez nějakých úprav operátorů, prostě normálně
u sebe koupený :-) Co se týká padání Windows Mobile, tak to rozhodně
není nějaké tragické. Musím ho vypnout a zapnout jednou za několik
měsíců. Tak jako ostatní mobily, se kterými jsem se setkal, a které
něco dělaly (nepočítám svou první Motorolu 8400, která uměla akorát
tak volat).

Drátová sluchátka nepoužívám, jedu na Bluetooth. V autě mám nějakého
Parrota. Doma mám náhlavní soupravu Jabra PRO 9470. Připojuji ho jen
do USB portu pro nabíjení/synchronizaci a případně do nabíječky doma
nebo v autě (když je nejhůř).

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601