optimální rozvod napájení u A/D převodníků

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna na conel.cz
Středa Červenec 21 15:21:12 CEST 2010

OZ se od sebe znacne lisi a tim, ze ignorujete diferencialni zpracovani
signalu (a pravdepodobne) pouzijete single supply (SS), bude OZ typu
rail to rail (RR). Dalsim omezenim je orientace na nizkou spotrebu (LP).
To vsechno ve vysledku povede k "lacine" CMOS technologii, ktera bude
mit nizky vystupni proud z OZ. V oblasti vystupnich napeti blizicich se
obou mezim napajeni se vam to bude chovat zajimave, ale je mozne, ze
podobne se to bude chovat i vsude jinde ... (zkuste napsat, jaky OZ tam
rad uvidite a muzeme se o nem pobavit - a zkuste jeste zvazit verzi ADC
s PGA).

Co se tyka spravneho propojeni ADC a buferu, to se zcela obecne a
zarucene napise velmi tezko. Poradil bych vam zaporny vstup privest pres
maly rezistor primo na pin zeme buferu a podobne kladny vstup pres
jednoduchy RC clen na jeho vystup. Pamatujte na VF (dneska typicky GSM)
ruseni a vedte spoje uvnitr v alespon 4 vrstvem spoji ;)

JM