Android a nektere aplikace

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Středa Červenec 21 15:08:32 CEST 2010

Pod tohle se podepisu :(
Sice je to o PDA (netelefonnich), ale potom, co mi chcipnul Palm jsem
koupil WM, ale totalne mi ovladanim neprirostly k srdci a PDA doma
chyta prach :( Treba takova drobnost jako ovladatelnost prstem, i kdyz
na to Palm nebyl vymyslen, slo to, s WM vicemene bez sance (mrnave
ovladaci prvky, ktere se obcas blbe trefovaly i tapatkem)

Ted jsem zkusil androida a jsem zpet, stejne jako Palma ho ovladam rad... ;)

Takze za sebe bych hlasoval pro androida (nebo iPhone, pokud proti
nemu nemate extra averzi a dokazete ho treba diky tarifu dostat za
rozumnou cenu, sice to neni maximalisticke, ale co umi, to umi poradne
s dotazenym ovladanim)

KR