AT91SAM9260 - PWM vs. Ethernet

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Středa Červenec 21 12:23:57 CEST 2010

Zdravim,
nemam zkusenosti s RT linuxem a ani s nejakym RT OS pro ARM ... .

Jen jsem u jednoho zarizeni premysel, co nacpat do nejakeho procesoru na
ARM cortex.
Zaver ... i pokud na nejakem jednoduchem OS budu chtit delat rizeni v
realnem case, tak si musim rozmyslet, jak ten cas budu delit mezi
procesy a zda je realne nejake zpracovani v realnem case. Dosel jsem k
nazoru, ze je jednodussi dat do zarizeni podruzne procesory pro realny
cas nebo i pro pouhe odlehceni zpracovani hlavnimu OS (ci hlavni smycce)
v ARM. Nebo to udelat v podruznem procesoru jiz jen proto, abych nemusel
slozite delat bit-bang... . Vubec takova otazka: Bude nejaky proces,
ktery nelze zastavit v preruseni ? Pokud u Vas ten motorek bude otacet s
ventilatorem, tak ok. Ovsem pokud by mel neco obrabet ... ?

Musite si rozmyslet co bude vsechno delat ten AT91SAM9260 a jak se Vam
to v nem bude dobre programovat. Pokud zde napriklad date nejaky Linux,
ktery si obcas swapne neco a zabere cas, tak Vam to treba nemusi vadit.
Zalezi jak rychle budete chtit reagovat ? Jinak nejaky RT linux a to
bude zase nejake omezeni.

Obecne by Vam tim vykonem mel stacit ten procesor pro rizeni motorku,
ale co vsechno v nem budete delat ? Kolik Vam to ostatni zabere casu ?
Bude to ostatni mozne prerusit ve zpracovani ci co bude prioritnejsi...
? Bude se vam to dobre napojova, programovat, udrzovat ?

Jirka