AT91SAM9260 - PWM vs. Ethernet

Zdeněk Materna zdenek.materna na gmail.com
Středa Červenec 21 11:00:02 CEST 2010

Zdravím,

pokouším se začít pracovat s AT91SAM9260, ale bohužel mi není jasná jedna
věc (no, vlastně je jich víc). Timer/counter má tři kanály a každý z nich
dva výstupy (TIOAx, TIOBx). Přičemž výstupy A jsou sdílené s piny použitými
pro komunikaci s Ethernet PHY. Z DS se mi jeví, že při zapnutí Waveform
Operating Mode bude PWM vždy na výstupu TIOA a případně může být i na TIOB.
Takže pokud chci používat Ethernet a zároveň generovat PWM, jsem v loji?
Pokud ano, jak moc smysluplné je generovat v Linuxu PWM softwarově? Zvažuju,
zda raději na desku neposadit nějaké malé AVR, které se postará o PWM, a s
ním komunikovat z ARMu třeba přes SPI.

Předem děkuji za reakce.

Zdeněk Materna

.