Android a nektere aplikace

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Červenec 21 10:33:08 CEST 2010

Motorola Droid/Milestone - Android 2.1 ... výdrž opravdu tak na den, teď
po upgrade systému se výdrž zlepšila, protože se dá nastavit několik
šetřících režimů. Ale dá se dobíjet přes USB kabel.
Výhodou je výsuvná klávesnice, nevýhodou dotykové klávesy pod displejem
(mechanické budou až u nové verze)

Oja