Hodiny/PLL 20-29MHz z PC odpadu ci inak

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 20 23:45:22 CEST 2010

 20.7.2010, 23:24:17

Mam v supliku AVASEM AV9107-03CN14, snad to odpovida popisu co je zde:
http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/65375/ICST/AV9107C-03CS14.html
Jestli je to pro vas pouzitelne, si uz musite prebrat sam

Urcite by sel pouzit MC14515x od Motoroly, ale netusim kde jej sehnat.
Snadno sehnatelna jiste bude klasika 4046 + nejake delicky, v HC
logice, ale uz to neni jednosvabove reseni.
Balu asi napise, ze jde o typickou ulohu pro nejakou DDS kterych ma
plny suplik.
A ja napisu, ze PLL syntetyzery vede kazda lepsi drogerie, treba
http://cz.farnell.com/texas-instruments/cdce925pwg4/clock-synth-2-pll-vcxo-prog-925/dp/1494881

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz