transformátor 150/75 Ohm VHF - dipol 75 Ohm

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červenec 20 21:10:41 CEST 2010

nieco zrejme nepochopili. Ako som pisal v predoslom maile (ten so
vzorcami), pokial je impedancia vedenia rovnaka ako impedancia zataze ku
ziadnej transformacii nedochadza a dlzka vedenia moze byt lubovolna, na
vstupe dostanete vzdy tu istu zakoncovaciu impedanciu.
Transformacia da inu vstupnu impedanciu len ak su vedenie a zataz
neprisposobene (vid vzorec a vysvetlenie).
Takze pravdepodobny scenar je ze niekto pouziva nieco co videl niekde a
nema paru ako to funguje ale vyzera to podobne... potom vznikaju tie
povery o ducharine a tak :-)
b.