Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Červenec 20 15:16:32 CEST 2010

Som to doplietol.. I2C je komunikacia radia s TID. Odpory som kedysi
meral na pine 2 konektora ISO-A oproti zemi. Inac zaujimave, ze v
tomto konektore nemam vobec osadene piny 7(12V) a 8(GND).

odpor bez stlacenia 3k68
hore 504ohm
dole 800ohm
vlavo 1k47
o 293ohm
- 85ohm
+ 166ohm

toto celkom zodpoveda scheme z uz uvedeneho linku
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/pilotyca.htm
az na to, ze + a - su prehodene (alebo to mam len zle zapisane :-)

miro