Protokol dialkoveho ovladania autoradii Kenwood?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Červenec 20 11:56:59 CEST 2010

Dobry den,

nemate niekto prosim popis protokolu, alebo oscilogramy dialkoveho
ovladania autoradii Kenwood? Ovladace KCA-RC547 alebo KCA-RC557.
Pripadne predpis pre projekt LIRC? Prave tieto ovladace nie su v ich
zbierke http://lirc.sourceforge.net/remotes/kenwood/
Presurfoval som uz hadam cely internet a nic..

Alebo nie je medzi vami niekto, kto ovladac ma a bol by ochotny
zosnimat kody do lubovolnej formy?

Chcem si postavit prevodnik k ovladaniu z volantu (skoda nevyuzit).
Radio ma vzadu vyvedeny kablik remote control a ako som sa na webe
docital, protokol by mal byt zhodny s protokolom z dialkaca, ktory ale
nemam.

Dakujem,
miro