Zlepseni parametru vysilacky PMR 446

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červenec 19 22:04:06 CEST 2010

> Zdravim,
>   JAKAKOLIV uprava PMR radia je protizakonna. Ja osobne bych byl spise pro to pootoceni trimrem VF vykonu,
Neverim tomu, ze z levne supermarketove PMR mohu nejakou upravou dostat
vic jak 0,5W.
Koupil bych neco takoveho:
http://www.409shop.com/409shop_product.php?id=104529
Ma to 2W vykonu a moznost pracovat na sdilenych kmitoctech, kde je tento
vykon povolen, na PMR je to vyrazne lepsi. Ext. konektor to ma....
a jako bonus pomerne slusne VKV radio ( 87,5-108 MHz )