transformátor 150/75 Ohm VHF - dipol 75 Ohm

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Pondělí Červenec 19 17:08:23 CEST 2010

Jasne.
Iba mi na tom priklade nie je jasne, ako dosahuju prisposobenie 50 ohm
koaxu ku 75 ohm dipolu. Ten navinuty usek tam ma sice dlzku lambda/4,
ale je vyrobeny tiez zo 50ohmoveho koaxu RG174, takze to asi nebude
seriovy transformator.
Navrh B tiez povazujem sa rozumny kompromis na prijem.
PT.