Zlepseni parametru vysilacky PMR 446

Vladimír Franek franek na skip.cz
Pondělí Červenec 19 11:56:56 CEST 2010

Zdravím, loni jsem se nepředloženě vydal s kamarády na pěší tůru
do Krkonoš, měli jsme s sebou 2x Cobra MT975 na domluvu, nicméně
jsem hovořil s nějakými pražáky (Sněžka - Praha), příjem byl s
lehkým šumem. Je ale fakt, že jsem ji držel před sebou otočený
+- k matce měst. Je-li stanice s anténou blízko u těla má anténa
asi dost nedefinované vlastnosti a dost výkonu se ztratí. Vladimír