transformátor 150/75 Ohm VHF

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Červenec 19 11:31:09 CEST 2010

Vim ze to nechcete slyset, ale ja bych tam dal treba 2 anteny na FM
smerem k vysilacum co chcete poslouchat, ktere maji symetrizacni cleny
uvnitr a dale koaxial a pak to proste sloucil a pripojil do domovniho
zesilovace (predpokladam, ze jej tam budete mit). Tu dvojlinku bych vyhodil.
Pokud chcete ty svoje dipoly, tak symetrizaci bych udelal primo u anten
a hned koaxial. Symetrizacni cleny jsou bezna soucastka.

Martin Hanek