Kvalitni nytovaci kleste

Rollfree rollfree na volny.cz
Neděle Červenec 18 16:32:45 CEST 2010

Muzu se zeptat v cem je problem s temi klestemi Extool ?
Ja mam nejake Extool Premium a dela se s tim vyborne.
Ale jsou to moje prvni kleste, takze se mozna s jinymi dela
jeste "vyborneji", proto se ptam.

rollfree

***********************************

Od: "conf" <conf na sipj.net>

Snad to nebude moc OT a zaujme to i nekoho jineho.
Doporucte prosim nejake kvalitni nytovaci kleste na trhaci nyty 3-5mm
Koupil jsem nejake Extool nebo tak nejak zjistil ze se s tim neda delat.
Dival jsem se na Knipex, protoze od nich mam elektro a vodo kleste
a jsem velmi spokojeny, bohuzel jsem zjistil ze nytovaci kleste nedelaji.
Neznate nekdo nytovaci kleste v podobne kvalite ?

Diky