Kyslikovodikova svarecka

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Sobota Červenec 17 22:44:32 CEST 2010

Pokec o O2H2 svareckach tu uz kdysi bezel. Takze se jen zopakuji.
Kdysi jsem mel zminovanou Y003 (viz svarbazar).
Originalni syceni plamene lihovymi parami stalo za prd, po uprave na
syceni PB se to jiz skoro rovnalo normalni PB/O2 svarecce.
Jelikoz jsem se ucil svarovat PB/O2 na nasem trabantu :-), nedelalo mi
problem svarovat s vodikem.
Je to ale uplne jine kafe pro nekoho, kdo svaruje dissousem.
Jako pridavny materil jsem pouzival drat do CO2 svarecek, tehdy
jmenovite C-113. Protoze mel maly prumer (0.8mm), tak jsem si je
pomoci vrtacky zkroutil do vetsiho prumeru.
Pro tvrde pajeni to byla super masina. Pro bezne svarovani to slo
pouzit do ~1mm. Pak uz chybel vykon.

Jako protislehovou pojistku tam tehdy vyrobce pouzil stopkovy brusny
valecek s uriznutou stopkou. Nejvetsi sranda byla, ze od vyroby byla
vadna a mne to prdlo pri svarovani za prdeli. :-)

Jinak, pro domaci pouziti to bylo super.
Jen ten, kdo totiz zazil opruz v Technoplynu, si uvedomoval tu nadheru
nemuset jezdit pro plyn.

JURP