Kyslikovodikova svarecka

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Červenec 15 12:13:42 CEST 2010

Ja som to kedysi tiez iba zacal a nedokoncil.
Ale moja skusenost iba s samotnym pb + O2 je, ze s mosadzou ci striebrom to
funguje pekne. Aj rezanie ocele funguje. Na zvarovanie ocele je zrejme
chemicke zlozenie plamena nevhodne - zvar zostane taky krupickovy a krehky.
Ci ten pb nevadi aj v tomto pripade s H2.
Bolo by dobre, ak by sa aj tu nasiel niekto s osobnymi skusenostami.

                             Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "aze"

 Tak jsem se náhodou setkal s člověkem, který tuto svářečku stavěl,
a je to tak, že tam je skutečně směs kyslík-vodík, musí tam být pojistka
proti zpětnému šlehnutí nebo raději dvě, a říká, že finta je v tom, že
výtoková rychlost plynu z trysky musí být vyšší než rychlost hoření.
Domníval jsem se, že rychlost hoření je tak velká, že to nemůže fungovat.
Ale říkal, že ani s použitím PB ty sváry za moc nestály. Pájet s tím
nezkoušel. Máte někdo s takovou aparaturou zkušenost? Svého času se o to
zajímal pan Cihelník, je tu? Šlo o svařovadlo značky Liga.