Kyslikovodikova svarecka

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pondělí Červenec 12 09:56:43 CEST 2010

Pred mnohymi rokmi bola v Urob/Udelej si sam kyslikovo vodikova zvaracka
prvej a neskor aj druhej generacie.

Prvu si uz celkom nepamatam, v druhej bola poistka proti spatnemu
slahnutiu plamena na vystupe z elektrolyzera, alebo na hrane krabice a
druha poistka bola dorobena do rukovate horaku.
Poistky boli vyrabane "vybrusenim" valceka z brusneho kotuca.

dodo