Kyslikovodikova svarecka

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Červenec 11 21:51:38 CEST 2010

To je IMHO nepresne, je tam spis dyza, ktera ma saci efekt a proudem
kysliku nasava acetylen az pred ustim horaku - acetylen je asi vubec
nejvic nejvetsi svina, ten je nestabilni sam o sobe ;-)
Proste v kazde prirucce je, ze se ma overit, ze pri proudu kysliku
vznika v hadici na acetylen podtlak. Smichat acetylen s kyslikem by byl
asi masakr ;-)