eclipse a arm LPC2378

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Červenec 11 13:33:13 CEST 2010

Popis knihoven je standartni C/C++ a je bohuzel/bohudik velmi rozsahly.

> V dokumentaci k gcc (yagarto) jsem se nejak nezorientoval a
> jednoduchy
> popis knihoven
> s parametrama funkci jsem nenasel.
>
> Chodi mi uz vsechny periferie a narazil jsem na urcite
> jednoduchou vec
> ,ze nedokazu umistit pole
> do USBRAM (0x7fd00000) pro DMA prenos k SDkarte .
> Zatim to zkousim obejit pres pointer primo do pameti ,ale je
> to asi cunarna.

Nemyslim si, pouzil bych stejny zpusob jako je v  headru periferii:

#define MAC_COMMAND         (*(volatile unsigned long *)(MAC_BASE_ADDR +
0x100)) /* Command reg */

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158