eclipse a arm LPC2378

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Neděle Červenec 11 11:29:31 CEST 2010

Diky
K PSpad jsem odskocil omylem a zatim jsem tam zustal.(preklad trval asi
10 minut ,ale bylo to proto ,
ze se generoval nejaky GByte soubor kvuli spatnemu nastaveni).
Cecko mi jde velmi ztuha a pouzivam ho jen tam kde nemam pascal.

V dokumentaci k gcc (yagarto) jsem se nejak nezorientoval a jednoduchy
popis knihoven
s parametrama funkci jsem nenasel.

Chodi mi uz vsechny periferie a narazil jsem na urcite jednoduchou vec
,ze nedokazu umistit pole
do USBRAM (0x7fd00000) pro DMA prenos k SDkarte .
Zatim to zkousim obejit pres pointer primo do pameti ,ale je to asi cunarna.

   Fanda