Uprava radia Selena 216 na zapadnu normu

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 9 11:44:32 CEST 2010

Já jsem onehdy nějaké takové rádio přeladil tak, že jsem vystříhal
všechny vstupní obvody. Zrcadlový příjem byl pak stejný jako normální,
ale vše ladilo o 2x 10,7MHz výš .  íky úbytku VKV staré normy vysílačů
to nevadilo. Podmínka je, aby oscilátor byl o 10,7MHz výš.