OT: Adware

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červenec 9 10:29:29 CEST 2010

 9.7.2010, 10:24:05

Je mozne, ze je jen pridan zaznam do "planovace uloh", nebo jak se ta
vec jmenuje.
Pokud uz stahujete veci od sysinternals, stahnete si i
"procesexplorer" (pripadne ceskou obdobu jmenem "Ultimate Process
Manager"). Pomoci techto programu, by melo byt, pri trose stesti, mozne
zjistit, kterym programem je ten IE spousten.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz