OT: Adware

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Červenec 9 10:01:08 CEST 2010

Pozreli ste v registroch vetvu run v HKLM a HKCU, ci tam nie je
zapisane nieco podozrive? Jednoduchsie nevitane programu to robia len
takto jednoducho..
Mozte skusit popozerat aj ine miesta spustania programov,
najrychlejsie asi tuto utilitkou :
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx

miro