OT: Adware

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Červenec 9 10:00:47 CEST 2010

Pokud jste tohle vsechno vyzkouseli vzalo vam to asi stejne casu jako
reinstall :))

Dalsi varianta je mrknout na www.viry.cz , spustit na danem system
hijackthis a mrknout na jim vytvoreny protokol...

http://www.spyware.cz/go.php?p=spyware&t=aplikace&id=17

Ale to uz chce celkem zkuseneho uzivatele . No a taky to muze byt
nejaky rootkit a vyouskat ho ven zase bude casove pomerne
narocne(casove).

PS.Nerozumim lidem co utraci za antiviry nebo si jimi nechavaji
zpomalovat system, myslim, ze pokud je pouzit kvalitni FW a dodrzovani
par zasad tak viry nebo trojany hrozi jen opravdu ojedinele .

snehulak